OK
Používáme cookies, abychom mohli provozovat tuto internetovou stránku a zlepšit Váš uživatelský komfort. Budete-li pokračovat beze změny nastavení, předpokládáme, že souhlasíte s ukládáním souborů cookies z internetových stránek. Více o použití cookies. Pro deaktivaci cookies klikněte zde.

Často kladené dotazy

Proč se musím do vzorkovny objednávat?

Telefonické objednání předem a sjednání konkrétního termínu je velice důležité! Umožní to oběma stranám se důkladně připravit na schůzku, zjistit vzájemné možnosti a zajistit Vám účelný návrh a setkání s odborníkem - light designerem. Lépe a rychleji se tak podaří vyřešit Vaše přání a představy v oblasti výběru správného osvětlení a vhodných svítidel. Oceníme zaslání informací předem o vybraných nebo vytipovaných svítidlech.

Máte veškerou nabídku z webových stránek vystavenu ve vzorkovně a můžeme si vše rovnou koupit jako v obchodě?

V naší vzorkovně-obchodní kanceláři, máme vystavené jednotlivé zástupce svítidel námi nabízených značek. Vzorkovna - Light studio slouží jako místo setkání, představení možností, řešení a pomoc s návrhem a konceptem osvětlení pro předem objednané a ohlášené klienty. Vzorky svítidel jsou vystavené pro posouzení kvality, svítivosti, povrchových úprav a skel, a především pro technická řešení. Naší nabídku se snažíme neustále doplňovat, abychom Vám mohli představit nové trendy v oblasti osvětlení. Studio tak neslouží jako maloobchodní prodejna svítidel.

Našli jsme v nabídce pod stejným kódem i jiný rozměr svítidla, jak si ho můžeme objednat?

Většinou máme informaci o ceně a velikosti uvedenu přímo u položky, takže stačí jednoduše vložit do košíku a do poznámky pod cenou uvést Vaši volbu, kterou ještě potvrdíme. V případě, že bude něco nejasné, budeme Vás obratem následující pracovní den kontaktovat a vše si vzájemně upřesníme.

Jaká je cena za dopravné?

Cena za dopravné se odvíjí podle počtu kusů, tzn. podle celkové váhy balíku. Ceny jsou podle ceníků zvolených dopravců a vzhledem k našemu sortimentu obsahují většinou příplatkové služby “křehké” a dobírka, které se osvědčily a svítidla Vám tak dorazí v pořádku. Průměrná cena za dopravu běžné objednávky se pohybuje kolem cca. 150,- Kč. Pro objemnější zásilky nebo křehká svítidla využíváme paletovou dopravu, kde cena může být vyšší, ale rozhodně se to vyplatí, než pozdější řešení reklamací a náhrady. O způsobu dopravy Vás budeme předem informovat.

Budeme platit poštovné při vyřízení reklamace a jak vyřídit reklamaci?

Zboží na výměnu Vám zašleme bezplatně na naše náklady do 30 dnů, doručení reklamovaného zboží k nám na výměnu hradí zákazník (mimo osobního doručení).

Při převzetí zásilky jsme zjistili, že zboží bylo přepravou poškozené.

V tomto případě je nutné pro úspěšnou reklamaci kontaktovat příslušného dopravce, udělat s ním písemný záznam o škodě (jsou na to pojištěni) a neprodleně informovat také nás. Převzetím balíku u nás dopravce přebírá zodpovědnost za doručení i nepoškozený obsah. Doporučujeme také udělat okamžitou fotografickou dokumentaci vč. vnějšího originálního přepravního obalu, způsobu balení a výstélky. Lhůta na vyřízení je obvykle 48 hodin až 3 pracovní dny. Upozornění zasíláme na každém balíku, který je vždy potřeba osobně prohlédnout i zevnitř a zkontrolovat vnitřní obsah i zboží (nestačí, že na vnějším obalu nebylo viditelné poškození). Poté můžeme přistoupit k řešení buď dodáním nového dílu (skla), nebo výměně celého svítidla.

Jsou uvedené termíny dostupnosti zboží závazné?

Uvedené termíny dodání jsou pouze orientační. Vždy se Vám snažíme objednávku vyřídit co nejrychleji. Záleží na možnostech jednotlivých výrobců a vycházejí z obecných zkušeností. Většinou je zboží v uvedeném termínu k dispozici, někdy se stává vzhledem k široké nabídce a typu artiklu, že je později a v tomto případě Vás budeme kontaktovat a společně nalezneme řešení.

Můžu si u vás vyzvednout zboží osobně?

Ano, samozřejmě, zboží si můžete po dohodě vyzvednout i osobně i v naší firmě, kde Vás rádi uvítáme.

Můžete mi zaslat tištěný katalog a ceník vašeho zboží?

Vzhledem k naší široké nabídce nabízíme možnost stažení katalogů v elektronické podobě do Vašeho počítače. Nejzajímavější svítidla a jejich výběr se Vám snažíme představovat v naší nabídce.

Jsou ceny stejné v e-shopu jako při návrhu nebo při objednání ve vzorkovně?

Bohužel, ceny v e-shopu jsou vždy nižší a platí zde pravidlo "prohlédni a nakup", při osobní péči jsou ceny individuální a zajišťují službu návrhu.

Můžu u vás vrátit zboží nakoupené přes internet bez udání důvodu do 14-ti dnů?

Ano, dle zákona č.367/2000 § 53 odst. 7, je možné vrátit zboží takto zakoupené. Náklady spojené s vrácením nese zákazník a zboží musí být nepoužité, v původním obalu a vhodné pro jeho další prodej.

Dá se u vás zaplatit při převzetí platební kartou?

Zatím bohužel tuto možnost nenabízíme, ale výhledově o ní uvažujeme po dohodě s bankou.

Je možné si nechat svítidla od vás namontovat?

Ano, rádi Vám zajistíme odbornou montáž v Praze a okolí. Vyžádejte si kontakt ohledně smluvení termínu a svítidla Vám přivezou přímo naši elektrikáři ve sjednanou dobu na místo montáže. Ceny jsou individuální a domlouvají se vždy konkrétně podle objemu práce, vzdálenosti, náročnosti práce a dalších kritérií.

Je možné sehnat náhradní sklo nebo náhradní díly?

U námi nabízeného - značkového zboží, je možné dodat i později náhradní skla nebo náhradní díly na dotaz.

Formulář byl odeslán, děkujeme.

Maximálně 1x za 14 dní Vám pošleme novinky ze světa designu a svítidel nebo nabídku našich služeb (akční nabídky, doprava zdarma...). V každém e-mailu se můžete odhlásit. Seznamte se s našimi zásadami zpracování osobních údajů, ať víte, jak Vaše data chráníme.
Najdete je ZDE >>
Svět světel - bytové osvětlení - návrhy a realizace. Copyright: SPECTRUM CZ s.r.o. (C) 2000 - 2018